Soul-Farm
PRODUKT TYGODNIA   PRODUKT TYGODNIA

FAQ

ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

1. Jak złożyć zamówienie ?

Zamówienia mogą Państwo dokonać, rejestrując się na stronie naszego sklepu, ale także bez zakładania konta. Aby złożyć zamówienie należy wybrać produkty, które chcą Państwo kupić (trafiają one do naszego wirtualnego koszyka). Następnie należy wybrać formę dostawy i sposób płatności, a później:

  • Jeżeli mają Państwo już konto należy się zalogować wpisując swój login i hasło, a następnie dokończyć składanie zamówienia.
  • Zarejestrować się, zakładając swoje indywidualne konto na stronie sklepu, a następnie dokończyć składanie zamówienia.
  • Jeśli nie chcą się Państwo rejestrować, wystarczy wybrać przycisk „złóż zamówienie”, następnie wypełnić formularz z danymi osobowymi i podążając wg dalszych instrukcji.

 

2. Jakie są formy dostawy ?

O formie dostawy decyduje klient. Jest kilka sposobów dostawy zamówionych produktów:

  • Firma kurierska inPost
  • Paczkomaty inPost
  • List ekonomiczny inPost (do 1 kg)

3. Jaki jest koszt dostawy ?

Szczegóły i aktualny cennik dostaw jest dostępny w zakładce "Płatności / Wysyłka". Przypominamy, że w naszym sklepie jest możliwość otrzymania przesyłki gratis.


4. Czy towar można odebrać osobiście ?

Nie, w siedzibie firmy nie ma możliwości odbioru osobistego przesyłki.


5. Kiedy przesyłka jest gratis ? 

Pokrywamy koszt dostawy zamówień na kwotę powyżej 200 zł w przypadku przelewu oraz 250zł w przypadku pobrania. Promocja dotyczy wyłącznie paczek o masie do 30 kg. Szczegóły w zakładce "Płatności / Wysyłka"

6. Jak wygląda dostawa na terenie Polski?

Dostawy są realizowane są za pomocą firmy kurierskiej inPost, paczkomatów InPost oraz listów ekonomicznych inPost.

7. Jak wygląda dostawa za granicę?

Szczegółowe informacje znajdą Państwo zakładce "Płatności / Wysyłka"


8. Jakie są formy płatności ?

  • PRZELEW

Zapłaty dokonują Państwo przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, na konto bankowe, którego dane otrzymują Panstwo od nas po złożeniu zamówienia.

  • SZYBKIE PŁATNOŚCI INTERNETOWE

Zapłaty dokonują Państwo przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, za pomocą serwisu tpay.com. Serwis tpay.com umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.

  • ZA POBRANIEM

Zapłaty dokonują Państwo u  kuriera, który dostarcza przesyłkę pod wskazany adres. Wymagane jest posiadanie odpowiedniej kwoty w gotówce - bez zapłaty kurier nie wyda zamówionej przesyłki.


9. Co w przypadku zwrotu towaru ?

Istnieje możliwość wymiany lub zwrotu produktu zakupionego w naszym sklepie internetowym w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.  Reguluje to ustawa z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.1) (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.).

Szczegółowe zasady dotyczące poniższych tematów znajdują się w zakładce "Zwroty i Reklamacje"


10. Czy można dokonać zakupu bez rejestracji?

Tak można. Wystarczy wybrać produkty, które Państwa interesują i podczas składania zamówienia wybrać opcje ‘’Złóż zamówienie” a następnie wypełnić formularz z danymi.


11. Co zrobić kiedy nie mogę się zalogować?

Należy skontaktować się z obsługą sklepu telefonicznie 508 847 049 lub e-mailem sklep@soul-farm.pl


12. Co zrobić kiedy nie mogę złożyć zamówienia online?

Należy skontaktować się z obsługą sklepu telefonicznie 508 847 049 lub e-mailem sklep@soul-farm.pl


13. Czy istnieje możliwość złożenia zamówienia telefonicznie?

Tak, wystarczy zadzwonić do obsługi sklepu -  508 847 049.


14. Czy można zmienić złożone zamówienie?

Tak, ale tylko wtedy, kiedy paczka nie została jeszcze wysłana. Zmiany w zamówieniu najlepiej dokonać telefonicznie 508 847 049 lub e-mail sklep@soul-farm.pl

15. Co należy zrobić gdy nie otrzymam potwierdzenia złożonego zamówienia?

W takiej sytuacji należy niezwłocznie skontaktować się z obsługą sklepu. Należy skontaktować się z obsługą sklepu telefonicznie 508 847 049 lub e-mailem sklep@soul-farm.pl 


16. Co należy zrobić kiedy w czasie dostawy, zamawiającego nie będzie pod wskazanym adresem?

Należy skontaktować się z obsługą sklepu i umówić na najbliższy pasujący termin. Kontakt z obsługą sklepu telefonicznie 508 847 049 lub e-mailem sklep@soul-farm.pl.  Przypominamy o podaniu kontaktowego numeru telefonu dla kuriera dostarczającego przesyłkę.


17. Czy będę poinformowany/na, jeśli do skompletowania mojego zamówienia będzie brakowało danego produktu?

Tak, jeżeli w naszym magazynie brakuje danego produktu, zamawiający jest o tym niezwłocznie informowany.


18. Czy mogę złożyć zamówienie na wysyłkę kurierem inPost o wadze przekraczającej 30 kg.

W przypadku przekroczenia tej wagi, zamawiający jest o tym informowany. Pamiętając o tym, że masa paczki nie może przekroczyć 30kg, zamawiającemu proponowane jest rozdzielenie paczki na 2 lub więcej ponosząc taki sam koszt każdej paczki.

19. Co zrobić jeżeli nie znalazłem produktu?

Jeśli poszukują Państwo jakiegoś produktu, który nie widnieje na naszym sklepie albo chcieliby Państwo zamówić produkt w innej gramaturze niż proponowana jest na sklepie - prosimy o kontakt telefoniczny 508 847 049 lub e-mail sklep@soul-farm.pl (dotyczy tylko produktów marki Soul-Farm)


20. Co zrobić jeżeli chciałbym zamówić produkt w innej gramaturze niż oferowana na sklepie?

Jeśli poszukują Państwo jakiegoś produktu, który nie widnieje na naszym sklepie albo chcieliby Państwo zamówić produkt w innej gramaturze niż proponowana jest na sklepie - prosimy o kontakt telefoniczny 508 847 049 lub e-mail sklep@soul-farm.pl (dotyczy tylko produktów marki Soul-Farm) 

 



Jeżeli mają Państwo jakieś pytania, prosimy je kierować pod adres: sklep@soul-farm.pl lub dzwoniąc pod numer: 508 847 049