FAQ

Jaki jest koszt dostawy?

Odpowiedź na to pytanie znajduje się w zakładce PŁATNOŚCI/WYSYŁKA

Czy mogę zmienić swoje zamówienie?

Tak, ale tylko wtedy gdy nie zostało ono jeszcze wysłane. Możesz napisać do nas maila na adres sklep@soul-farm.pl w którym opiszesz zmiany lub zadzwonić pod numer 517 299 179 i telefonicznie przekazać informacje o zmianach.

Czy można składać zamówienia inaczej niż przez stronę?

Tak, zamówienia przyjmujemy telefonicznie pod numerem 517 299 179 lub mailowo pod adresem sklep@soul-farm.pl

Czy mogę nie płacić za wysyłkę?

Istnieje możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy. Ponadto darmowa wysyłka zamówienia obowiązuje od 200zł przy płatności przelewem oraz od 250 zł przy pobraniu.

Czy wysyłacie swoje produkty za granicę?

Tak. Szczegóły wysyłek zagranicznych znajdziesz w zakładce PŁATNOŚCI/WYSYŁKA

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia wynosi 1-2 dni robocze + czas dostawy. Zamówienia złożone po godzinie 12 są traktowane jako zamówienia złożone następnego dnia roboczego. Jeżeli coś blokuje realizację zamówienia w terminie – zadzwonimy do Ciebie lub przekażemy Ci tę informację mailowo.

Jak mogę śledzić swoją paczkę?

Tak, numer przewozowy jest wysyłany w mailu ze statusem „wysłane”. Dzięki niemu możesz śledzić swoją paczkę. Linki do stron, gdzie możesz śledzić swoją paczkę, znajdziesz w zakładce PŁATNOŚCI/WYSYŁKA

Jakie są formy płatności?

  • PRZELEW Zapłaty dokonujesz przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. Dane do przelewu otrzymasz w mailu potwierdzającym Twoje zamówienie.
  • SZYBKIE PŁATNOŚCI INTERNETOWE Zapłaty dokonujesz przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, za pomocą serwisu dotpay.pl Serwis ten umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
  • ZA POBRANIEM Zapłaty dokonują Państwo u  kuriera, który dostarcza przesyłkę pod wskazany adres.

W przypadku wybrania płatności za pobraniem w paczkomatach InPost, zapłatę trzeba będzie uiścić odbierając przesyłkę z Paczkomatu.

Co w przypadku zwrotu towaru?

Istnieje możliwość wymiany lub zwrotu produktu zakupionego w naszym sklepie internetowym w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Reguluje to ustawa z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.1) (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.).

Szczegółowe zasady dotyczące poniższych tematów znajdują się w zakładce

Skąd mogę dowiedzieć się więcej o waszych produktach?

Zadzwoń lub napisz do nas maila! Ponadto w zakładce BLOG znajdziesz wiele artykułów na temat surowców, których używamy. Wejdź w lupkę i wpisz

Co zrobić kiedy nie mogę się zalogować?

Należy skontaktować się z obsługą sklepu telefonicznie 517 299 179 lub e-mailem sklep@soul-farm.pl

Mam inne pytanie

Śmiało możesz dzwonić do nas pod numer 517 299 179 lub napisać maila na adres sklep@soul-farm.pl